Cille

8 Ocak 2011 Cumartesi

Solin Karakteri

Cille Solin Karakteri

Aslında biraz çekingen olan Solin, yeri gelince de sevdiği ve değer verdiği şeyler için varını yoğunu tereddüt etmeden ortaya koyan birisidir. Kıvrak zekası sayesinde iyi bir cille oyuncusudur. Kadim kitapları okumak ve yeni bilgiler öğrenmek çok hoşuna gider. Araştırma yapmayı çok sever. Bu çalışkanlığıyla kendisini cille konusunda daha da geliştireceğine hiç şüphe yoktur. Solin çok mantıklı olmasın karşın, dik başlı bir karaktere sahiptir. Kendi başına buyruk olarak karar vermeyi tercih eder. Takımı için ise sağduyuyu temsil etmektedir.

10 yorum:

Şeyma dal dedi ki...

Solin aynı benim gibi, ben de çok kitap okumayı seviyorum. Saçlarımı da kızıla boyatmak istiyorummmm

İbrahim Özkaya dedi ki...

Siz en sevdiğim çizgi filmsiniz. Savaş sahneleri çok güzel. En çok Solin'i seviyorum. Büyüyünce onun gibi bir kızla evlenmek istiyorum.

olca dilara dedi ki...

bence cille çok güzel ben en çok Müdrik amca ile Solin i seviyorum.

Burak Koç dedi ki...

gerçekden mütişşşşşşşş.Özellikle talu solin in cille sini aldıgında solin kudurdu :)

şevval demirdöğer dedi ki...

ben cilleyi ilk gördüğümde çok beğendm.en çok Solin kahramanını sevdim:)

Adsız dedi ki...

evlen zaten solin gibi kızla hayal aleminde yaşamaa ibbrahim

Adsız dedi ki...

Solin benim Cille çizgi filmindeki en sevdiğim kişi . Ama bu yazıyı yazan kişiden bir şey isteyeceğim . Lütfen Solin'i seslendiren kişinin adını ve soy adını da yazar mısın ??????

Adsız dedi ki...

ben solini çok seviyorum bir de cillesi harkasıda çok seviyorum

Adsız dedi ki...

bence bütün cillelerve karakterlerdende insanlar güzel

Adsız dedi ki...

solin çok güzel

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızda küfür, hakaret, aşağılayıcı bir ifadeye yer vermeyiniz. Unutmayın, yorumlarınız yönetici onayından geçmektedir.