Cille

6 Ocak 2011 Perşembe

Cille Kadim Efsane

Çok çok uzun zaman önce Ezakiler ve İnsanlar arasında devam eden bir savaş varmış. Günün birinde Demirci Vadisi'nde iki ordu karşı karşıya gelmiş. Ancak bu kez Ezakilerin lideri Zend ve İnsanlar'ın lideri olan Kadu, aralarındaki savaşın iki ırkı da tükettiği için barış yapmak için öne çıkmışlar. Böylece iki büyük kral kadim ağacın gölgesi eşliğinde ant içmişlerdir. Ve sonrasında Hazar Devri başlamıştır.

İlerleyen zamanlarda Ezakilerin lideri olan Zend ölmüştür. Bu liderin yerine kötü kalpli Zigat geçerek, ebedi barışa bir son vererek savaşı başlatmıştır. Bütün umutların azaldığı ve tükeneceği anca İnsanlar'ın kralı olan yaşlı Kadu Demirci Vadisi'ne giderek oradaki büyük ve görkemli İkivak Ağacı'na tekrar sığınmıştır. İkivak Ağacı Kral Kadu'ya insan halkını kurtaracak sırrı açıklamış. İşte o sır, on iki üstün yaratık ve cillelerin gücü...

Kral Kadu bir kum ocağında kimisi hava ile, kimisi su ile, kimisi toprak ile ve kimisi de ateş ile terbiye ettiği tam oniki cille yapmış. Sonrasında bu cilleleri teslim etmek üzere tekrar Demirci Vadisi'ne gitmiş. Bu cilleleri İkivak Ağacı'na teslim edildiğinde, o görkemli ve muhteşem ağaç derin uykusundan uyanarak bir duvar ile Ezakiler ve İnsanların dünyalarını birbirinden ayırmıştır. Yaşlı Kral Kadu cillelerin bulunmaması ve kötülerin eline geçmemesi için dört tane kitap oluşturmuş ve bu kitapları sadece kendisinin bildiği gizli yerlere saklamış. Çünkü sadece cillelerin tamamı bir araya geldiğinde boyut kapısı açılabiliyormuş.

7 yorum:

merve bayram dedi ki...

cillenin ilk bolumunu cok sevdim bundan sonra butun bolumlerini kacirmadan izlicem

fatma taşcı dedi ki...

bu çizgi flim çok güzel hem de çok ama diğer bölümlerinde izlemek isterim trt çocuğu çok seviyorum çok eğlenceli trt çocuk ekibi çok güzel

Aleyna Bastık dedi ki...

cilleyi çok seviyorum bir kardeşim var cilleyi çok seviyor ama cillelerin içindeki yaratıklardan korkuyor ben de ona moral verip sadece çizgifilm olduğunu söylüyorum ve kardeşim kendini daha iyi hissediyor kardeşi olanlara bir tavsiyem var eğer kardeşiniz korkuyorsa ona sadece çizgifilm olduğunu söyleyin görüşürüz.....

mustafa uludağ dedi ki...

cileyiyi çok seviyorum bütün karekterleri çok seviyorum saygılar

Adsız dedi ki...

cilleyi çok seviyorum tüm bölümlerini izledim ama son bölümün sonrası yok sinemada verilecek galiba bana yardımcı olabilirmisiniz

william dedi ki...

varya cillede 12 cille olması gerekirken 13 tane var bakı listeliycem:
kayra:behmud,umay,anka,aydakar
solin:harkas,benenk,dehsas
talu:arşimist,senmur,niroment
müdrik:buzon,semender
yaaa 3 olası gerekirken 4 ateş cillesi var!!!

DİLARA dedi ki...

cille hARİKA MUHTEŞEM ACABA GERÇEK Mİ

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızda küfür, hakaret, aşağılayıcı bir ifadeye yer vermeyiniz. Unutmayın, yorumlarınız yönetici onayından geçmektedir.