Cille

8 Ocak 2011 Cumartesi

Kayra Karakteri

Cille Kayra Karakteri

Davranışları merhametli kişiliğiyle tam bir lider olan Kayra, son derece maceracı ve atik birisidir. Çoğu zaman yüreğinin sesini dinlemek başına dert açsa da, doğru olduğuna inandığı şeyden asla vazgeçmez, sonuna kadar mücadele eder. Zekası ve mücadele gücü sebebiyle Kayra, iyi bir cille oyuncusudur. Her ne kadar iyi bir oyuncu olsa dahi Müdrik Amca'dan öğreneceği daha çok şey var. Kendi takımı için önemli biri olan Kayra, inancın, azmin ve özgüvenin sembolüdür.

9 yorum:

Caner elmas dedi ki...

çok yakışıklı bu kayra bir o kadar da komik bir çocuk. cilledeki en iyi oyuncu

Tuğçe Çakı dedi ki...

Ben bunu ilk bölümünden beri izliyorum ve çok beğendim.Cille gzl bir çizgi film.En çok Kayra karakterini beğendim.

merve bayram dedi ki...

cillenin ilk bolumunu cok sevdim bundan sonra butun bolumlerini kacirmadan izlicem

yusuf faran ünç dedi ki...

başladığı anda yerimden fırlıyorum bir bilseniz...keşke hergün başlasa.onu çok seviyorum.ben 10 yaşındayım.özellikle kayra ,taluyu ve onların cillelerini çoooooooooook seviyorum.

Hatice Sevilay Toroğlu dedi ki...

bence kayra uykucu çomar nedenmi talu ona kayraaa diye bağırmasa horul horul uyuyacak

Nurşah Gökçe ÇAKI dedi ki...

Ben bu çizgifilmi çok beğenerek izliyorum.En sevdiğim karakter ''Kayra''.

İBRAHİM dedi ki...

ÇİLLEDE EN İYİSİ KAYRA

Adsız dedi ki...

2. sezon bitiminde kayranın en son resmi çok cix xD

Adsız dedi ki...

lütfen farklı bölümlerini verin sıkıcı olmaya başlıyor

Yorum Gönder

Lütfen yorumlarınızda küfür, hakaret, aşağılayıcı bir ifadeye yer vermeyiniz. Unutmayın, yorumlarınız yönetici onayından geçmektedir.